آهن و فولاد جهان

معاون قضایی دادستان کل کشور در بازدید از کارخانه سپهر یراق پارسیان

معاون قضایی دادستان کل کشور در بازدید از کارخانه سپهر یراق پارسیان:
سپهر یراق پارسیان، مسائل زیست محیطی را قربانی کمیت تولید نکرده است

معاون قضایی دادستان کل کشور در بازدید از نخستین واحد تولید تمام اتوماتیک تولید یراق آلات درب و پنجره‌های upvc در کشور از پیشگامی بخش خصوصی در رشد تولید کشور و تحقق شعار سال تقدیر کرد.
علی جمادی در این بازدید گفت: مدیریت این کارخانه ضمن استفاده ازتکنولوژی روز دنیا برای رفع نیاز کشور در حوزه ورادات یراق آلات درب و پنجره های upvc، ظرفیت قابل توجهی نیز برای اشتغال جوانان فراهم کرده است.
وی ادامه داد: علی رغم سرعت بالای تولید به علت تمام اتوماتیک بودن مجموعه؛ مسائل زیست محیطی و امنیت شغلی نیروی کار نیز در بالاترین سطح استاندارد رعایت شده است و این مهم از طرف دستگاه قضا قابل تقدیر است.
معاون قضایی دادستان همچنین در ادامه این بازدید در جلسه‌ای مشکلات موجود در شهرک شهید سلیمانی از قبیل مسیر‌های دسترسی، مشکل برق و عدم دسترسی به اینترنت در این شهرک را مورد بررسی قرار داد.
به گزارش روابط عمومی شرکت سپهر یراق پارسیان؛ این شرکت بهمن ماه سال گذشته همزمان با ایام الله دهه فجر با سرمایه گذاری حدود 2 میلیارد ریالی بخش خصوصی به بهره برداری رسید و بعنوان طرح توسعه شرکت آهن و فولاد جهان سپاهان با 60 سال سابقه در عرصه سوله سازی فعالیت دارد.
شرکت “سپهر یراق پارسیان” با بهره گیری از تکنولوژی ساخت ربات در تمام مراحل تولید، موفق به افزایش 3 برابری سرعت تولید شده است.
هر چند صفر تا صد فرایند تولید بصورت تمام اتوماتیک است و خطوط تولید این شرکت، مشابه خارجی و داخلی ندارد، با این حال، برای 100 نفر بصورت مستقیم و 120 نفر غیر مستقیم اشتغال زایی کرده و ماهانه ظرفیت تولید 260 هزار دستگیره درب و 450 هزار دستگیره پنجره را دارد.