آهن و فولاد جهان

بارگیری نخستین محموله کارخانه سپهر یراق پارسیان

بارگیری نخستین محموله کارخانه سپهر یراق پارسیان تبریز به مقصد تهران
رئیس هیات مدیره شرکت سپهر یراق پارسیان، از بارگیری نخستین محموله دستگیره های درب و پنجره upvc تولیدی این شرکت، به مقصد تهران خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شرکت سپهر یراق پارسیان، یعقوب همتیان گفت: هم اینک بعد از یک ماه تولید آزمایشی، شرکت به ظرفیت اسمی خود که تولید 5 هزار دستگیره درب و 8 هزار دستگیره پنجره های upvc در روز است، رسیده است.
وی قطعات تولیدی در این کارخانه را با کیفیت بالا و مطابق با استاندارد های داخلی و بین المللی توصیف کرد و ادامه داد: این شرکت ضمن افزایش تولید با معرفی تولیدات خود در سطح منطقه، نسبت به افزایش فروش محصولات خود در قالب شبکه توزیع و نیز بخش صادرات اهتمام جدی دارد.
همتیان با اشاره به اینکه راه اندازی نخستین خط تولید دستگیره های درب و پنجره UPVC نیز، گام جدید مجموعه آهن و فولاد جهان در تکمیل سبد محصولات است، گفت: هم اکنون بالای 80 درصد یراق آلات مورد نیاز کشور وارداتی است، که اتوماتیک بودن این کارخانه، امکان رقابتی شدن محصولات تولیدی، را فراهم آورده است.
به گفته رئیس هیات مدیره شرکت سپهر یراق پارسیان، این کارخانه به پشتوانه شرکت آهن و فولاد جهان، با هدف جلب رضایت مشتری و تامین خواسته های خریداران اعتبار بالایی در بازار داخلی کسب کرده و براین اساس توافقات و قرارداد های مختلفی منعقد کرده است.
وی با بیان این که قطعا این مجموعه در آینده ای نه چندان دور نقش قابل توجهی در تامین نیاز بازار داخلی کشور به یراق آلات درب و پنجره upvc خواهد داشت ادامه داد: سعی داریم با تکیه بر سیاست مشتری مداری و بهبود مستمر کیفیت فروش خود به بازارهای هدف را که شامل سایر استان ها است به میزان قابل توجه ای در طول سال افزایش دهیم.
همتیان گفت: برگ برنده شرکت “سپهر یراق پارسیان”، در راه اندازی خط تولید دستگیره درب و پنجره یو پی وی سی، این است که شرکت با نیاز سنجی و بازاریابی دقیق و با استفاده از تکنولوژي روز دنیا، تامین یراق آلات درب و پنجره را در اولویت قرار داده، تا ضمن تامین نیاز بازار داخل، به بازار کشورهای منطقه نیز دسترسی پیدا کند.
به گزارش روابط عمومی با تلاش شبانه روزی تیم تحقیقاتی شرکت، نخستین خط تولید دستگیره های درب و پنجره upvc تمام اتوماتیک کشور، در کمتر از یکسال طراحی، ساخت و آماده بهره برداری شد تا این محصول پرمصرف را در کشور بومی سازی کند.
این محصول برای نخستین بار در کشور؛ در قالب خط تولید تمام اتوماتیک یراق آلات درب و پنجره در قالب شرکتی مستقل، با عنوان “شرکت سپهر یراق پارسیان” و نام تجاری “ولار”، زیر نظر شرکت”آهن و فولاد جهان سپاهان” تولید شده است.