آهن و فولاد جهان

حضور در نمایشگاه بین المللی، بهترین فرصت برای محک‌زدن کالا در عرصه رقابت‌های بین المللی

رئیس هیات مدیره شرکت آهن و فولاد جهان سپاهان، حضور در نمایشگاه بین المللی را بهترین فرصت برای محک‌زدن کالا در عرصه رقابت‌های بین المللی دانست و گفت: نمایشگاه متال اکسپوی استانبول- ترکیه  ۲۰۲۲ ظرفیت بالایی برای بهره برداری دارد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آهن و فولاد جهان از نمایشگاه متال اکسپوی استانبول_ترکیه 2022، یعقوب همتیان ادامه داد: در این نمایشگاه نه تنهاکالاهای صادراتی کشور در زمینه فولاد در معرض دیدار بازدید‌کنندگان قرار می گیرد بلکه  هزینه‌های بازاریابی و تبلیغات بسیار کاهش خواهد یافت.

وی با بیان اینکه یکی از هدفهای شرکت دستیابی به بازارهای کشورهای همسایه و سایر کشورهاست گفت:  در این نمایشگاه شرایط برای مذاکره (بصورت عملی) با خریداران بالقوه مهیا شده است.

رئیس هیات مدیره شرکت آهن و فولاد جهان سپاهان یادآور شد:حضور در این نمایشگاه ضمن ایجاد فرصتی برای بازاریابی برای کالاهای جدید شرکت، باعث شده تا از روند تولید جهانی در رشته‌های مختلف صنایع فولادی وتکنولوژی استفاده شده در تولیدات آگاهی کامل پیدا کنیم.

همتیان کیفیت برگزاری چهارمین نمایشگاه متال اکسپوی استانبول _ ترکیه 2022 را یک نمایشگاه سازمان یافته و حرفه ای توصیف کرد و گفت: این نمایشگاه بهترین امکانات را برای نفوذ به بازارهای جدید، توسعه و گسترش بازارهای پیشین برای شرکت‌کنندگان فراهم ساخته که این امر نمی توانست از هیچ راهی به این خوبی حاصل شود.

پاویون اختصاصی ایران در این نمایشگاه، شامل ۷ شرکت استانی فعال در زمینه فولاد است که با هدف معرفی ظرفیت های استان در تولید انواع محصولات زنجیره فولاد از جمله، پروفیلهای تقویتی، پروفیل های آهنی، ورق فولادی، سازه های فلزی، شمش فولادی و محصولات نوردی از قبیل میلگرد، نبشی، ناودانی وتیرآهن حضور دارند.

نمایشگاه فولاد و محصولات فلزی استانبول با حضور بیش از ۱۴۵ شرکت بین المللی از تاریخ ۶ مهرماه ۱۴۰۱ در مرکز نمایشگاهی IFM استانبول کار خود را آغاز کرده و تا 9 مهر ادامه خواهد داشت و امسال نخستین حضور انجمن فولاد آذربایجان در این نمایشگاه است.

در چهارمین دوره از نمایشگاه فولاد و محصولات فلزی استانبول، هفت شرکت استانی «آهن و فولاد جهان سپاهان، فولاد آذرآبادگان ارس، گروه صنعتی پارس ساختار، فولاد جاوید بناب، فولاد صنعت بناب، فولاد ظفر بناب و شرکت فولاد مهر سهند » شرکت کرده اند.