آهن و فولاد جهان

تجربه آهن و فولاد جهان از حضور در نمایشگاه پروژه ساختمانی اربیل عراق 1401

تجربه آهن و فولاد جهان از حضور در نمایشگاه پروژه ساختمانی اربیل عراق 1401؛ نمایشگاه اربیل؛ دریچه ای به بازارهای جدید صادراتی

شرکت آهن و فولاد جهان، پس از چند تجربه حضور موفق در نمایشگاههای بین المللی داخلی و خارجی در حوزه صنعت ساختمان، تجربه حضور در نمایشگاه بین المللی پروژه ساختمان اربیل عراق  1401 را نیز از دست نداد.

مدیر عامل شرکت آهن و فولاد جهان در خصوص این تجربه گفت: بازار عراق و به تبع آن بازار اربیل ظرفیت مناسبی برای مواد غذایی، مصالح ساختمانی، کالاهای صنعتی، خدمات فنی و مهندسی است و باید از این ظرفیت استفاده می کردیم چرا که این بازار تا ۱۰ یا ۱۵ سال آینده نیز زمینه فعالیت دارد.

سیروس همتیان با اشاره به اشتراکات فرهنگی و تاریخی گسترده بین کشور عراق و ایران گفت: حضور در نمایشگاه اربیل برای تحقق اهداف بلند مدت شرکت که نفوذ در بازار اربیل عراق و یافتن نماینده تجاری بود، دستاوردهای قابل توجهی همراه داشت.

وی با اشاره به فرصت 3 روزه برگزاری نمایشگاه گفت: در این مدت زمان محدودی که برگزار شد، برای معرفی محصول جدید شرکت که دستگیره های درب و پنجره upvc با نام تجاری”ولار” بود، بازار هدف مناسبی جذب کردیم.

وی با بیان اینکه این محصول برای نخستین بار در کشور؛ در قالب خط تولید تمام اتوماتیک یراق آلات درب و پنجره با عنوان “شرکت سپهر یراق” و نام تجاری ولار، تولید شده است گفت: بواسطه ارتباطات جدیدی که در این نمایشگاه شکل گرفت، مشتریان جدیدی جذب شد.

وی ادامه داد: در فرصت 3 روزه نمایشگاه این امکان به وجود آمد که یک بازار جدید بهره‌برداری نشده پیدا کنیم و متناسب با سلیقه مشتریان و بازار جدید، تغییراتی را در محصول تولیدی اعمال کنیم.

همتیان گفت: بیشترین زمان در فرصت برگزاری نمایشگاه به جستجو و بازاریابی مشتریان بالقوه، شرکت در جلسات و سمینارها، جستجو برای مشاهده و اکتشاف از بازار هدف صرف شد.

همتیان یادآور شد: حضور کسب و کارها در نمایشگاههای بین المللی ضمن ایجاد فرصتی برای دیدار با مشتریان بالقوه و ارتباط رو در رو با مخاطب، به واحد بازاریابی شرکت این امکان را فراهم کرد تا در مورد طرحهای بلند مدت خود با مشتریان رایزنی، و کسب و کار خود را به وسیله سایر مشتریان توسعه دهند.

مدیرعامل شرکت آهن و فولاد جهان با بیان اینکه هم اکنون تولیدات پروفیل شرکت، جایگاه خود را در بازارهای کشورهای همسایه پیدا کرده است گفت: قطعا تدوام حضور در نمایشگاههای بین المللی راه‌حلی به صرفه برای بازاریابی برند جدید و فروش محصولات جدید شرکت خواهد بود.

مدیر عامل شرکت آهن و فولاد جهان، با اشاره به توزیع بروشورها و معرفی محصولات توسط واحد بازاریابی و فروش شرکت گفت: در این مدت، آگاهی مشتری در مورد شرکت و برند افزایش یافته و با تدوام تماسهای تبلیغاتی، و حفظ رابطه با مشتری، مشتری دائمی شده و در طول سال از آخرین تولیدات شرکت مطلع خواهد شد.

وی ادامه داد: حضور در این نمایشگاه فرصتی دست داد تا در جریان تغییرات روزانه فناوری، پیدایش کالاهای جدید، و تنوع و ناآشنا بودن محصولات تولیدی قرار بگیریم.

وی از نمایشگاه‌های داخلی و خارجی بعنوان بازاری آزمایشی برای محصولات جدید یاد کرد و گفت: نمایشگاهها بعنوان ابزار تحقیق بازار عمل می کنند تا جایی که هم اکنون دیدگاه رقبا، عملکرد و محصولات آنها در بازار هدف را در دست داریم.

وی با اشاره به ضیافت شام سرکنسول اربیل عراق با شرکت کنندگان ایرانی در نمایشگاه بین المللی پروژه ساختمان اربیل عراق 1401، از نظر مساعد نصرالله رشنودی برای توسعه تجارت اربیل با صنعتگران حوزه صنعت ساختمان ایرانی برای بازسازی اقلیم کردستان خبر داد.

مدیرعامل شرکت آهن و فولاد جهان با استناد به سخنان رشنودی مبنی بر توانمندی ایران در عرصه صنعت ساختمان، گفت: قطعا شرکت آهن و فولاد جهان با سابقه 60 ساله در موضوع فولاد و سازه های فلزی، و سهمی70 تا80 درصدی در تولید پروفیل های تقویتی از نوع گالوانیزه در کشور، به جهت کیفیت بالای تولیدات، نزدیکی جغرافیایی و سهل الوصول بودن امکانات می تواند بیشترین بهره برداری را از این فرصت داشته باشد.

به گزارش روابط عمومی آهن و فولاد جهان، نمایشگاه بین المللی پروژه ساختمان اربیل عراق 1401 از 3 لغایت 5 خرداد ماه به مدت 3 روز با مشارکت 260 شرکت از کشورهایی از جمله ایران، ترکیه، چین، اردن، مصر، هند، عراق و عمارات در نمایشگاه بین المللی اربیل ( عراق ) برگزار شد که 15 درصد شرکت کننده ها از استان آذربایجان شرقی بودند.